Naše lekce

Kruhový trénink

Kruhový trénink v sobě zahrnuje cvičení, které posiluje svalstvo, zlepšuje kondici a napomáhá spalování tuků. Pokud patříte mezi typy, které si chtějí takzvaně "dát do těla", shodit nějaké to kilo či posílit svalstvo, je kruhový trénink právě pro vás! Systém kruhového tréninku spočívá v tom, že se v kruhu přesunujete mezi jednotlivými stanovišti. Každé stanoviště je zaměřeno na jiný cvik a tím i na jinou svalovou skupinu. Celý okruh je sestaven tak, aby krev v těle mohla plynule cirkulovat a byly posíleny veškeré části těla. Okruh se několikrát opakuje. Neustálé udržování těla v pohybu zlepšuje vytrvalost a kardiovaskulární kondici a dochází k lepšímu a rychlejšímu spalování tělesného tuku. Kruhový trénink je zábavný pro svou pestrost a účinný pro svou všestrannost. Na každém stanovišti se zdržíte jen chvíli, a tak vás jednotlivé cviky neomrzí!

Hormonální jóga

Jóga je ucelený systém fyzických, dechových, relaxačních a meditačních technik. Cílem je pomoci člověku získat a zlepšit tělesné, duševní, sociální a duchovní zdraví a dosáhnout harmonie. Jóga je věda o těle, mysli, vědomí a duši.

Hormonální jóga pomáhá s otěhotněním i během menopauzy. Přispívá k harmonizaci hormonálního systému ženy, je vhodná při potížích s vypadáváním vlasů, při silném akné nebo při nepravidelné menstruací.

Hormonální jógová terapie (HJT) dle brazilské psycholožky Dinah Rodrigues se ve světě provozuje již dlouho. Cviky jsou jednoduché a lehce zapamatovatelné. Zvládne je naprosto každý i bez předchozích znalostí jógy.

Kubánská salsa

- Salsa je temperamentní, hravý a podmanivý tanec pocházející z Kuby, který se ve světě těší stále větší oblibě
- V překladu znamená salsa pikantní omáčka a tento název ji opravdu vystihuje
- Salsa vznikla na základě motivů kubánských, afrických, španělských a portorikánských tanců - díky této směsici stylů si v ní každý najde něco svého
- hudba je veselá, plná spousty typických nástrojů a rytmů
- Salsa si získá srdce všech, kteří ji okusí a poznají volnost pohybu, ve kterém můžete být sami sebou
- Salsa uvolňuje stres, napomáhá při léčbě depresí, dodává energii a optimismus do života
- Žena se stává sebevědomější a sexy

Step Aerobic

STEP AEROBIC je choreografická ”spalovací” lekce, která velmi efektivně redukuje tuky a aktivně zapojuje svalstvo dolních končetin. Step aerobik je založen na překonávání výškového rozdílu, tedy pohyb ve vertikálním směru (nahoru a dolů) s pomocí cvičebního stupínku – stepu (15 – 30 cm), na rozdíl od ostatních forem aerobiku, kde se více zatěžuje kloubní aparát. Jedná se o vysoce účinnou formu vytrvalostně silového aerobiku střední až vysoké intenzity zatížení. Tato lekce je zaměřená především na posílení dolních končetin a hýždí. Při cvičení dochází k větší spotřebě energie než při jiných klasických aerobních aktivitách. Hodina se skládá z choreografické kardio části, po které následuje posilovací část, při které je využíváno jak posilovacích pomůcek tak i váha vlastního těla

Step Aerobic

STEP AEROBIC je choreografická ”spalovací” lekce, která velmi efektivně redukuje tuky a aktivně zapojuje svalstvo dolních končetin. Step aerobik je založen na překonávání výškového rozdílu, tedy pohyb ve vertikálním směru (nahoru a dolů) s pomocí cvičebního stupínku – stepu (15 – 30 cm), na rozdíl od ostatních forem aerobiku, kde se více zatěžuje kloubní aparát. Jedná se o vysoce účinnou formu vytrvalostně silového aerobiku střední až vysoké intenzity zatížení. Tato lekce je zaměřená především na posílení dolních končetin a hýždí. Při cvičení dochází k větší spotřebě energie než při jiných klasických aerobních aktivitách. Hodina se skládá z choreografické kardio části, po které následuje posilovací část, při které je využíváno jak posilovacích pomůcek tak i váha vlastního těla

Aerobic Basic + posilování

Hodina plná cardia, kombinovaná s posilováním problémových partií (ruce, břicho, zadek, nohy), komplexně formující celou postavu. Základní prvky aerobiku nás dostanou do aerobní zóny, ve které budeme spalovat. Po dosažení maximální tepové frekvence se zaměříme na posilování problémových partií. Výsledkem lekce je zlepšení tělesné kondice, posílení vnitřního i vnějšího svalstva, odbourání stresu aktivním odpočinkem, vyplavení endorfinů a dobrý pocit po tvrdé práci.
· dynamické, intenzivní cvičení
· cvičení ke zvýšení kondice
· vhodné pro tvarování postavy
· zlepšení výkonnosti a vytrvalosti
· zábavné lekce při hudbě

Rádžajóga

Rádža znamená král. Král jedná samostatně, sebejistě a sebevědomě. I rádžajogín je samostatný, nezávislý a neohrožený. Rádžajóga je cestou sebekázně a cvičení. Říká se jí také aštangajóga (osmistupňová cesta), protože se dělí na osm částí:
I. jama – sebeovládání,
II. nijama – kázeň,
III. ásana – tělesné cvičení,
IV. pránájáma – dechové cvičení,
V. pratjahára – stažení smyslů,
VI. dhárana – koncentrace,
VII. dhjána – meditace,
VIII. samádhi – úplné, dokonalé uskutečnění.

Těchto osm stupňů rádžajógy vede k systematickému získávání vnitřního klidu, čistoty, sebekontroly a poznání.

Dancefit

Kondiční cvičení spojení tance s posílením těla i duše, CHCETE BÝT KRÁSNÉ A FIT PŘIJĎTE SI ZACVIČIT (zatančit)

Powerjóga

Je spojení klasické jógy s aerobními aktivitami.
Využívá dynamického plynutí jednotlivých ásan v krátkých sestavách. Jemný a příjemný pohyb vyjadřuje spojení mezi dechem a pozicemi, které se v powerjoze spojují do jednoho celku. Spojením dochází k probuzení středu těla, tlakovými změnami v organismu k povzbuzení metabolismu a prouděním lymfy a řízeným dechem vstoupíte do všech svých biochemických procesů, které nevědomky cvičení powerjogy ovlivňuje. Je to tanec , který svou ladností odráží spojení pohybu a dechu.

Cvičení na gymballech

- Cvičení na gymballech je dobré jak pro posílení vnějších, tak i vnitřních svalů - napomáhá správnému držení těla a tím Vám pomůže v boji s bolavými zády - slouží ke zlepšení fyzické kondice a nárůstu svalové hmoty

Tabata

Cvičení se skládá z osmi 20sekundových intervalů prováděných na 100 %, proložených dobou odpočinku 10 sekund. Celý trénink je sestaven ze 4–5 takovýchto kol zvaných TABATY. Jednotlivá kola jsou oddělena delší asi minutovou přestávkou. Použité cviky jsou každý trénink obměňovány. Obecně cvičíme základní cviky s váhou vlastního těla, jako jsou dřepy, výpady, kliky a vzpory, angličáky, sprinty, skoky v různých variacích, švihadlo, přeskakování překážky atd. Každá lekce se skládá z úvodního zahřátí a strečinku, vlastního TABATA tréninku a závěrečného zklidnění a protažení.

SM systém je vhodné začít cvičit, pokud chceme odstranit svalové dysbalance, zlepšit vadné držení těla, korigovat pohyb či uvolnit a regenerovat meziobratlové ploténky. SM Systém funguje i jako optimální kondiční a protahovací cvičení celého těla

Problémové partie

Problémové partie je skupinová lekce složená z dynamického zahřátí a následného účinného posilování, které je zaměřené hlavně na tvarování a zpevnění problémových partií žen. Nečekají vás složité choreografie, ale aerobní zahřátí na motivující hudbu, které nastartuje spalování přebytečných tuků. Následně se zapotíte při účinně seřazených posilovacích cvicích, které vytvarují vaše bříško a zadek.

Lekce Problémové partie jsou určené pro ženy v každém věku, které se chtějí zapotit, dát si do těla, zpevnit si postavu a odcházet nabité endorfiny.

Bodystyling

Bodystyling je jedním z typů posilovacích hodin aerobiku (klasického aerobiku s posilováním).Jedná se o cvičení při hudbě zaměřené na posílení hlavních svalových skupin ve středním tempu s využitím vlastní váhy těla. Bodystyling rovnoměrně zpevňuje a formuje postavu. Aerobní část slouží k zahřátí a odbourávání tuků z těla, zároveň dochází ke zlepšení fyzické kondice i kardiovaskulárního oběhu. Druhá část lekce je věnována posilování (taktéž zaměřená na problémové partie – paže, stehna, hýždě a břišní svaly). Závěrečnou části lekce je statický strečink, který slouží k protažení posílených svalů.

Pilates

- Posílení středu těla, tj. svaly břišní, zádové a pánevního dna (pomáhá po porodu, při inkontinenci) - protažení zkrácených svalů (zadní strana stehen, krční páteř, prsní svaly atd.) - zlepšení koordinace a rovnováhy - udržení a zvětšení kloubního rozsahu - zlepšení vadného držení těla - povzbuzení střevní peristaltiky - omezení odvápnění kostí - zvýšení vytrvalosti a udržení optimální tělesné hmotnosti - zvýšení kapacity plic - zlepšení cirkulace krve v dolních končetinách

Chi-toning

Jedná se o dynamické a zároveň uvolňovací cvičení, které vhodně a plynule kombinuje prvky z power jógy, pilates, pěti Tibeťanů a strečinku. Chi-toning vede ke zlepšení síly, rovnováhy, pohyblivosti a vnitřní energie. Toto cvičení velmi efektivně a funkčně působí na pohybový aparát, zvyšuje tělesnou vytrvalost, zlepšuje držení těla, ohebnost a dýchání. Lekce probíhá v doprovodu příjemné hudby, která dotváří celkový požitek z pohybu. U tohoto cvičení se zpotíte, protáhnete a hlavně posílíte celé tělo. Cílem hodiny je protažení a posílení svalů, uvolnění kloubů a páteře, zvýšení svalové vytrvalosti, odstranění stresu, zlepšení psychické i fyzické rovnováhy a hlavně relaxace!

Created by www.webew.cz | Copyright Martina Pustowková