Naše lekce

Kruhový trénink

Kruhový trénink v sobě zahrnuje cvičení, které posiluje svalstvo, zlepšuje kondici a napomáhá spalování tuků. Pokud patříte mezi typy, které si chtějí takzvaně "dát do těla", shodit nějaké to kilo či posílit svalstvo, je kruhový trénink právě pro vás! Systém kruhového tréninku spočívá v tom, že se v kruhu přesunujete mezi jednotlivými stanovišti. Každé stanoviště je zaměřeno na jiný cvik a tím i na jinou svalovou skupinu. Celý okruh je sestaven tak, aby krev v těle mohla plynule cirkulovat a byly posíleny veškeré části těla. Okruh se několikrát opakuje. Neustálé udržování těla v pohybu zlepšuje vytrvalost a kardiovaskulární kondici a dochází k lepšímu a rychlejšímu spalování tělesného tuku. Kruhový trénink je zábavný pro svou pestrost a účinný pro svou všestrannost. Na každém stanovišti se zdržíte jen chvíli, a tak vás jednotlivé cviky neomrzí!

Hormonální jóga

Jóga je ucelený systém fyzických, dechových, relaxačních a meditačních technik. Cílem je pomoci člověku získat a zlepšit tělesné, duševní, sociální a duchovní zdraví a dosáhnout harmonie. Jóga je věda o těle, mysli, vědomí a duši.

Hormonální jóga pomáhá s otěhotněním i během menopauzy. Přispívá k harmonizaci hormonálního systému ženy, je vhodná při potížích s vypadáváním vlasů, při silném akné nebo při nepravidelné menstruací.

Hormonální jógová terapie (HJT) dle brazilské psycholožky Dinah Rodrigues se ve světě provozuje již dlouho. Cviky jsou jednoduché a lehce zapamatovatelné. Zvládne je naprosto každý i bez předchozích znalostí jógy.

Aerobic Basic + posilování

Hodina plná cardia, kombinovaná s posilováním problémových partií (ruce, břicho, zadek, nohy), komplexně formující celou postavu. Základní prvky aerobiku nás dostanou do aerobní zóny, ve které budeme spalovat. Po dosažení maximální tepové frekvence se zaměříme na posilování problémových partií. Výsledkem lekce je zlepšení tělesné kondice, posílení vnitřního i vnějšího svalstva, odbourání stresu aktivním odpočinkem, vyplavení endorfinů a dobrý pocit po tvrdé práci.
· dynamické, intenzivní cvičení
· cvičení ke zvýšení kondice
· vhodné pro tvarování postavy
· zlepšení výkonnosti a vytrvalosti
· zábavné lekce při hudbě

Rádžajóga

Rádža znamená král. Král jedná samostatně, sebejistě a sebevědomě. I rádžajogín je samostatný, nezávislý a neohrožený. Rádžajóga je cestou sebekázně a cvičení. Říká se jí také aštangajóga (osmistupňová cesta), protože se dělí na osm částí:
I. jama – sebeovládání,
II. nijama – kázeň,
III. ásana – tělesné cvičení,
IV. pránájáma – dechové cvičení,
V. pratjahára – stažení smyslů,
VI. dhárana – koncentrace,
VII. dhjána – meditace,
VIII. samádhi – úplné, dokonalé uskutečnění.

Těchto osm stupňů rádžajógy vede k systematickému získávání vnitřního klidu, čistoty, sebekontroly a poznání.

Tabata

Cvičení se skládá z osmi 20sekundových intervalů prováděných na 100 %, proložených dobou odpočinku 10 sekund. Celý trénink je sestaven ze 4–5 takovýchto kol zvaných TABATY. Jednotlivá kola jsou oddělena delší asi minutovou přestávkou. Použité cviky jsou každý trénink obměňovány. Obecně cvičíme základní cviky s váhou vlastního těla, jako jsou dřepy, výpady, kliky a vzpory, angličáky, sprinty, skoky v různých variacích, švihadlo, přeskakování překážky atd. Každá lekce se skládá z úvodního zahřátí a strečinku, vlastního TABATA tréninku a závěrečného zklidnění a protažení.

Problémové partie

Problémové partie je skupinová lekce složená z dynamického zahřátí a následného účinného posilování, které je zaměřené hlavně na tvarování a zpevnění problémových partií žen. Nečekají vás složité choreografie, ale aerobní zahřátí na motivující hudbu, které nastartuje spalování přebytečných tuků. Následně se zapotíte při účinně seřazených posilovacích cvicích, které vytvarují vaše bříško a zadek.

Lekce Problémové partie jsou určené pro ženy v každém věku, které se chtějí zapotit, dát si do těla, zpevnit si postavu a odcházet nabité endorfiny.

Orientální tanec

Orientální tanec má dobrý vliv na tvarování postavy, hlavně problémových ženských partií. Zlepšuje pohyblivost kloubů, zmírňuje bolesti páteře a posiluje svalstvo, pánve, beder, pánevního dna, hrudníku a paží. Upravuje držení těla. Pomocí tance jsou vyjadřovány veškeré pozitivní emoce ženy a radost ze života. Ženy tak vnímají více svou ženskost a krásu, což může mít pozitivní vliv na růst jejich sebevědomí. Žena se učí mít ráda sama sebe a následně se zlepšují i její vztahy s okolím.

Created by www.webew.cz | Copyright Martina Pustowková